نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3091
-
الف
+

بازیگر فلم ترسناک «حلقه» خودکشی کرد

جنازه «تاکِئوچی یوکو» بازیگر جاپانی در آپارتمانش پیدا شد.

به گزارش به گزارش آی فیلم2،  رسانه های جاپانی از پیدا شدن جنازه «تاکِئوچی یوکو» هنرپیشه 40 ساله این کشور در آپارتمان محل زندگی اش خبر دادند.

در حالی که «تاکِئوچی» هیچ یادداشتی باقی نگذاشته،. پولیس جاپان گفته است به احتمال زیاد مرگ وی به صورت خودکشی فرض می شود اما بررسی‌ها درباره این دوسیه همچنان ادامه دارد.

در صورت تأیید خودکشی «تاکِئوچی» ،به دنبال خودکشی های اخیر هنرپیشه های مشهور جاپانی، از جمله «آشینا  سئی»، «میورا هارومی» و...  این چهارمین مورد خودکشی بین چهره های مشهور هنری این کشور محسوب می شود.

تاکِئوچی در سال ۱۹۸۰ در «سایتاما» متولد شد و کارنامه هنری پرباری دارد، وی با حضور در فلم و سریال‌های مختلف، توانسته برنده جوایز زیادی شود. 

در میان مخاطبین جهانی «تاکئوچی یوکو »بیش از هرچیزی برای حضور در فلم ترسناک « حلقه»(Ring ) در سال 1998 شناخته شده است.

او همچنین نقش مرکزی سریال  «خانم شرلوک»(Miss Sherlock)، که در 18 کشور نشر شد را بازی کرده بود.

در سال 2007 و 2008 تاکئوچی برای بازی در Dog in the Sidecar، در شش جشنواره‌ مختلف توانست جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کند.

 آخرین بار او در سال 2014 برای بازی در فلم درام Cape Nostalgia توانسته بود جایزه بهترین بازیگر زن را کسب کند. آخرین اثر این بازیگر نیز فلم کمیدی The Confidence Man JP: Princess هست که 2 ماه پیش اکران شده است.

جاپان یکی از بالاترین نرخ‌های خودکشی را در جهان دارد و بر اساس گزارش سازمان جهانی صحت، برخی اقدام‌های پیشگیرانه در این حوزه از سال ۲۰۱۵  اعمال شده است اما باز هم کمتر روزی پیدا می‌شود که خبر خودکشی در این کشور به رسانه‌ها راه نیابد.

م.ا

نظر شما
ارسال نظر